Društvo za primanje pismena je nastao kao potreba tržišta. Zašto? Zato jer usluga Process Agenta – što bi bio naziv na engleskom opunomoćenika za primanje pismena – je praksa u svijetu. Stancima, stranim investitorima, poduzetnicima praksa je koristiti u ugovorima i u poslovanju opunomoćenika za primanje pismena u državama gdje nemaju prebivalište ili sjedište.
Hrvatski zakon predviđa opunomoćenik za primanje pismena kao pravni okvir. Bilo je potrebno par godine da sastavimo know how kako bi Društvo za primanje pismena postao business. Naš know how se prilagođava obzirom na izmjene zakona i pravilnika. Potrebe tržišta pokazale su se različite od onoga što smo mi istražili. Upoznavajući realnu potrebu tržištu i naših klijenata, povećali smo i našu paletu usluga.
Nakon što smo osjetili realno tržište i izradili održivi know how – businessu je trebao rebranding. Iako Društvo za primanje pismena jasno objašnjava čime se firma bavi – samo ime je predugo, nespretno i teško za zapamtiti. Nazivi usluge su također komplicirani, dugački i neiskorišteni u marketingu. Tako je došao LetterBox.
Samim konceptom LetterBox-a uspijeli smo poslali jasniju poruku našeg poslovanja našim klijentima i pojednostavili komunikaciju s njima. Preimenovali smo i same usluge:
– Osoba za primanje pismena postao je ContractBox
– Opunomoćenik za primanje pismena u zemljišnoknjižnom postupku je CasaBox
– Osoba za primanje dostava je PeronalBox
– Osoba za primanje očitovanje volje i pismena je OfficeBox
– Opunomoćenik za primanje pismena za brodice – SeaBox
– Opunomoćenik za primanje pismena u upravnom postupku – AdminBox
– Opunomoćenik za primanje pismena u upravnom sporu – AdminTrialBox
LetterBox uz rebrendiranje je omogućio online zahtjeve za imenovanjem te samim time ubrzali smo cijeli postupak. Rebranding je samo prvi korak cjelokupnom poslovanju LetterBoxa koji sada osjetimo kao modernu, jasnu i progresivnu firmu za koju smatramo da tek svoje vrijeme dolazi.