Skip to main content

Jedna od prvih odluka koju moraš donijeti je – gdje smjestiti svoj ured? Bilo da si freelancer, startup ili mala firma u rastu, pravi prostor može napraviti ogromnu razliku.

Lokacija je ključ

Ako posluješ s ljudima, lokacija ti je pola marketinga.

  • Centar – ako želiš biti blizu klijenata i uvijek “u žiži”, Korzo i okolne ulice su top izbor.
  • Poslovne zone (Škurinje, Kukuljanovo) – odlične za firme kojima treba više kvadrata, parking i dobar pristup.
  • Blizina mora i turističkih zona – ako planiraš ugostiteljski biznis ili nešto vezano uz turizam, Rijeka tu ima poseban šarm.

Što bi prostor trebao imati?

Prije nego što potpišeš ugovor, razmisli o ovome:

  • Jesu li režije uključene u cijenu?
  • Ima li prostora za sastanke i timski rad?
  • Je li lako dostupan klijentima i zaposlenicima (parking, bus)?
  • Kakva je internet veza (posebno bitno za IT i kreativce)?

Primjer iz Rijeke:

Ako ti se sviđa ideja fleksibilnog ureda s uključenim režijama i salama za sastanke, pogledaj ponudu.

  • Manji uredi (već od 380 € mjesečno) – savršeno za freelancere ili dvočlane timove.
  • Veći prostori (do 5 soba, 1 960 € mjesečno) – ako ti firma raste i treba ti više soba.
  • Sale za sastanke – možeš rezervirati i na sat, od malih (4 osobe) do velikih konferencijskih (25 osoba).

Sve cijene su transparentne i u njih su uključene režije, a uz to dobivaš i pristup zajedničkim prostorima. To znači – nema neugodnih iznenađenja s dodatnim troškovima.

Zaključak

Za poduzetnika u Rijeci, idealan poslovni prostor povezuje dobru lokaciju, fleksibilnost, transparentne uvjete i funkcionalnost. Tražite prostor koji nudi konkretna, pragmatična rješenja sa svim ključnim pogodnostima.

Leave a Reply

Pod Kaštelom 4
51 000 Rijeka

T. +385 51 315 240
F. + 385 51 215 010

Mihanovićeva 16
10 000 Zagreb
T. +385 1 455 0443
F. +385 1 457 679