Skip to main content

Opunomoćenik za primanje pismena je pojedinac koji je ovlašten primati pravne dokumenata, obavijesti i službene korespondencije od državnih institucija u ime tvrtke. Opunomoćenika za primanje pismena se upisu je Sudski registar tvrtke i ono je javni podatak. Imati opunomoćenika za primanje pismena je bitno iz nekoliko razloga:

  1. Dostava pravnih pismena:

Opunomoćenik osigurava da tvrtka pravovremeno prima pravne dokumente, poput tužbi, poziva na sud, sudskih naloga i drugih službenih obavijesti. Ovo je ključno za pravodobno i ispravno reagiranje na pravne situacije, čime se štite pravna prava i interesi tvrtke. Stoga, osim što dajemo uslugu sjedišta, mi se upisujemo u vaš sudski registar kao opunomoćenik za primanje pismena.

  1. Dostupnost tijekom radnog vremena:

Opunomoćenik mora imati fizičku adresu i biti dostupan tijekom uobičajenih radnih sati kako bi mogao primiti pravne dokumente. Time se jamči da će važna pravna obavještenja biti primljena i obrađena bez odgađanja.

  1. Kontinuitet poslovanja:

Imati imenovanog opunomoćenika pomaže osigurati kontinuitet u pravnim i regulatornim pitanjima, posebno ako vlasnik tvrtke ili ključni zaposlenici često mijenjaju lokacije ili ako tvrtka posluje u više saveznih država. Ovo je posebno bitno za firme čiji Management nije prisutan na adresi sjedišta.

  1. Primanje važnih obavijesti:

Osim pravnih dokumenata, opunomoćenik može primati i druge važne obavijesti, poput poreznih obrazaca, podsjetnika o usklađenosti ili obavijesti o godišnjim izvješćima. Ove informacije ključne su za održavanje dobrog statusa tvrtke kod regulatornih tijela. Mi zaprimamo svu vašu poštu te ju pravovremeno prosljeđujemo na sve navedene adrese. Koristimo oblake kako bi vaša pošta bila uredna i pohranjena.

  1. Olakšavanje komunikacije:

Opunomoćenik služi kao kontaktna točka za tvrtku, omogućujući državnim agencijama, pravnim tijelima i drugim subjektima lakšu službenu komunikaciju s tvrtkom. Osim pošiljka, mi možemo zaprimati i vaše mailove s info adrese, te upisatu se e-komunikaciju kao vaš opunomoćenik za primanje pismena.

Imati opunomoćenika za primanje pismena osigurava pravnu usklađenost, omogućuje pravovremeni prijem važnih pravnih dokumenata, održava privatnost i olakšava komunikaciju s državnim agencijama. To je ključna komponenta pravne i operativne strukture svake tvrtke. Za više informacija, slobodno nas kontaktirajte.

One Comment

Leave a Reply

Pod Kaštelom 4
51 000 Rijeka

T. +385 51 315 240
F. + 385 51 215 010

Mihanovićeva 16
10 000 Zagreb
T. +385 1 455 0443
F. +385 1 457 679